Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 noiembrie 2011

Batoane de cheescake cu gem de fructe de padure

Ingrediente blat:

- 160g  faina
- 100g zahar
-60g migdale macinate
-110g unt

Ingrediente crema de branza:
-600g branza de vaci
-100g zahar
-2 oua
-2 linguri de faina (eu nu am pus)

-400g gem fructe de padure(eu am pus 1/2 zmeura si 1/2 afine)


Crumble
-80g cocos



Am macinat migdalele si le-am amestecat cu faina, zaharul si untul la temperatura camarei. Din aceasta compozitie oprim 3 linguri pentru cramble. Asezam aluatul cu grija intr-o tava fara a fi nevoie sa o ungem. Presam cu degetele sau cu o canita sa se aseze aluatul. O introducem in cuptorul preincalzit pentru10-15 minute. Intre timp pregatim crema din branza, zahar si ouale puse unul cate unul.
O intindem peste primul aluat si punem in cuptor pentru inca 12 minute.
Eu am amestecat 1/2 borcan gem zmeura si 1/2 borcan gem afine si le-am incalzit 1 minut la microunde.
si le turnam peste crema de branza. Amestecam cele 3 linguri de aluat cu 80g cocos si le presaram peste gem. Mai coacem 25-30 minute.
Dupa ce s-a copt, o lasam sa se raceasca la frigider cel putin 2 ore inainte de a o taia. 

Delicioasa! Multumesc lui Edith pentru reteta.

Un comentariu:

Postări populare